Procesy

enova365  to system szyty na miarę Twojego biznesu.

 

Poznaj system enova365 oraz moduły usprawniające procesy zachodzące w Twojej firmie.  Dowiedz się więcej o elektronicznym obiegu dokumentów w enova365, module Workflow oraz harmonogramie zadań i zobacz jak wykorzystać je w praktyce.

Intuicyjny i przejrzysty system do sprawnego zarządzania procesami w Twojej firmie. Zaprojektowany tak aby każdy mógł go używać z łatwością. Jego intuicyjny układ z pewnością przypadnie do gustu każdemu. Otrzymuj powiadomienia 

Informacje możesz odczytywać za pomocą swojego smartfona z systemem Android. System enova365 (w tym moduł Workflow) dostosowany jest pod telefony komórkowe lub inne urządzenia mobilne.

Moduł Workflow:

  • Po włączeniu programu, ukaże się łatwa w obsłudze lista zadań oraz przypomnień związane z czynnościami
  • Skorzystaj z formularza kreatora, który otwiera się po wybraniu zadania z listy powiadomień. Pokazuje krok po kroku co należy uzupełnić, na podstawie tego wiesz na jakim etapie jest zrealizowany dany proces
  • W momencie zakończenia pracy z kreatorem, zadanie jest oznaczone jak zrealizowane. Aby przejść dalej, trzeba spełnić określone warunki.
  • Wyznacz odpowiednie warunki samodzielnie np. przekazanie zadania kolejnemu operatorowi enova365 lub zmiana stanu dokumentu, wysłanie wiadomość mailowej lub SMS

Moduł zarządzania dokumentami

  • DMS (Document Management System) jest to system zarządzania dokumentami. Posiada w sobie zestaw narzędzi o charakterze ewidencyjnym.
  • Dzięki DMS Twoje dokumenty będą przechowywane, archiwizowane, odpowiednio uporządkowane. W łatwy sposób otrzymasz możliwość wprowadzania danych do systemu.
  • Sprawny obieg dokumentów pomiędzy działami w Twoim przedsiębiorstwie, oraz możliwość szybkiego podglądu konkretnego dokumentu.

Możliwość współpracy z OCR (Optical Character Recognition). Daje możliwość tworzenia zadań dla pracowników, a także ich procesowanie w firmie dzięki czemu możemy usystematyzować pracę z dokumentami.

Harmonogram zadań:

  • Możliwość przypomnienia o zaległych płatnościach kontrahenta oraz wystosowania odpowiedniej wiadomości
  • Import kursów walut o wskazanej przez użytkownika godzinie lub innych danych.
  • Wysyłanie różnych rodzajów życzeń do Klientów
  • weryfikacja danych z RCP z nieobecnościami i spóźnieniami,