Sprzedaż i CRM

enova365  to system szyty na miarę Twojego biznesu.

System enova365 z modułem CRM pozwala na kreowanie, zarządzanie oraz podtrzymanie relacjami z klientem. Elastyczność tego systemu pozwala na dopasowanie pod każdą branżę. Pozwala na budowanie bazy kontaktów oraz długotrwałych relacji z klientami. W jednym miejscu otrzymujesz łatwy dostęp do informacji wraz z pełną historią kontaktów.

Dowiedz się więcej o systemie CRM w enova365:

Czym jest system CRM?

CRM to akronim z angielskiego Customer Relationship Management co w wolnym tłumaczeniu przekłada się na zarządzanie relacjami z klientem. Dzięki niemu możemy wspomóc prace działów takich jak:

  • marketingu
  • sprzedaży,
  • obsługi klienta,
  • zarządu.

Zarządzanie relacjami z klientem w enova365

Firmy handlowo-usługowe, które w swojej codziennej pracy mają styczność z klientem korzystają z CRM. Pozwala to na lepsze zorganizowanie pracy oraz na budowanie trwałych relacji z klientami. 

Zapoznaj się z przykładowymi funkcjonalnościami modułu CRM:

  • Twórz z łatwością listę swoich kontrahentów. Otrzymaj łatwy dostęp do wszystkich danych o kliencie w systemie enova365,
  • Za pomocą zdarzeń i zadań rejestruj i przyporządkuj do konkretnego kontrahenta historie kontaktu oraz zadania do wykonania w przyszłości,
  • z wielu zadań twórz projekty, które odnoszą się do kontrahenta aby łatwiej osiągnąć określony cel 
  • Twórz kampanie, czyli projekty niezwiązane z jednym kontrahentem
  • gromadź dane na temat swoich potencjalnych klientów tworząc lead, modyfikuj je tworząc na jego podstawie transakcje
  • Po pozytywynm zakwalifikowaniu lead’a  utwórz Transakcje z wykorzystaniem dokumentów handlowych: twórz oferty, negocjuj, wystawiaj faktury itd.
  • za pomocą listy zasoby z łatwością będziesz w stanie kontrolować  zasoby materialne swojej firmy. System jest w stanie utworzyć rezerwacje na konkretnym zasobie, tworząc adnotacje w kalendarzu
  • porządkuj swoje sprawy za pomocą Teczki do której wrzucisz informację na konkretny temat
  • przygotuj szablon wiadomości który wykorzystasz do wiadomości seryjnej do swoich kontrahentów
  • rozdzielaj swoje kontakty pomiędzy wizytówki a aktywne kontakty przekształcone w kontrahentów zachowując przy tym historie kontaktu
  • przypisuj opiekunów kontrahenta odpowiednim osobom do kontrahentów, dzięki czemu każdy handlowiec będzie widział tylko swoich kontrahentów
  • dodawaj w łatwy sposób załączniki związane z Twoimi kontrahentami np. skany umów, oświadczenia itp.