enova365 to system szyty na miarę Twojego biznesu.
System enova365 z modułem CRM pozwala na kreowanie, zarządzanie oraz podtrzymanie relacjami z klientem. Elastyczność tego systemu pozwala na dopasowanie pod każdą branżę. Pozwala na budowanie bazy kontaktów oraz długotrwałych relacji z klientami. W jednym miejscu otrzymujesz łatwy dostęp do informacji wraz z pełną historią kontaktów.
Dowiedz się więcej o systemie CRM w enova365:
Czym jest system CRM?
CRM to akronim z angielskiego Customer Relationship Management co w wolnym tłumaczeniu przekłada się na zarządzanie relacjami z klientem. Dzięki niemu możemy wspomóc prace działów takich jak:
- marketingu
- sprzedaży,
- obsługi klienta,
- zarządu.
Zarządzanie relacjami z klientem w enova365
Firmy handlowo-usługowe, które w swojej codziennej pracy mają styczność z klientem korzystają z CRM. Pozwala to na lepsze zorganizowanie pracy oraz na budowanie trwałych relacji z klientami.
Zapoznaj się z przykładowymi funkcjonalnościami modułu CRM:
- Twórz z łatwością listę swoich kontrahentów. Otrzymaj łatwy dostęp do wszystkich danych o kliencie w systemie enova365,
- Za pomocą zdarzeń i zadań rejestruj i przyporządkuj do konkretnego kontrahenta historie kontaktu oraz zadania do wykonania w przyszłości,
- z wielu zadań twórz projekty, które odnoszą się do kontrahenta aby łatwiej osiągnąć określony cel
- Twórz kampanie, czyli projekty niezwiązane z jednym kontrahentem
- gromadź dane na temat swoich potencjalnych klientów tworząc lead, modyfikuj je tworząc na jego podstawie transakcje
- Po pozytywynm zakwalifikowaniu lead’a utwórz Transakcje z wykorzystaniem dokumentów handlowych: twórz oferty, negocjuj, wystawiaj faktury itd.
- za pomocą listy zasoby z łatwością będziesz w stanie kontrolować zasoby materialne swojej firmy. System jest w stanie utworzyć rezerwacje na konkretnym zasobie, tworząc adnotacje w kalendarzu
- porządkuj swoje sprawy za pomocą Teczki do której wrzucisz informację na konkretny temat
- przygotuj szablon wiadomości który wykorzystasz do wiadomości seryjnej do swoich kontrahentów
- rozdzielaj swoje kontakty pomiędzy wizytówki a aktywne kontakty przekształcone w kontrahentów zachowując przy tym historie kontaktu
- przypisuj opiekunów kontrahenta odpowiednim osobom do kontrahentów, dzięki czemu każdy handlowiec będzie widział tylko swoich kontrahentów
- dodawaj w łatwy sposób załączniki związane z Twoimi kontrahentami np. skany umów, oświadczenia itp.